Ben jij?

Een enthousiaste medewerker die het leuk vindt om onze administratie moderner en efficiënter te maken. Alle administratieve processen van de sales, aftersales en boekhouding super in te regelen? Dan is onderstaande functie wat voor jou?

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker zorg jij ervoor dat de gegevens die nodig zijn voor de (financiële) aansturing van ons mooie autobedrijf worden vastgelegd. Kortom, je bent verantwoordelijk voor o.a. de gehele boekhouding, crediteurenbeheer, en ben je de administratieve ondersteuning van het verkoopteam. En dit is nog maar een greep uit je takenpakket!  

Wat krijg je?

  • Een leuke baan voor 32 tot 40 uur (in overleg);
  • Een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid;
  • Een marktconform salaris en goede pensioenregeling;
  • Afwisselend werk binnen een kleinschalig familiebedrijf;
  • Een fijne baan voor lange termijn, in eerste instantie voor 1 jaar. Wij hebben de intentie om bij wederzijds enthousiasme een contractverlening tot vast aan te bieden;
  • Een gemotiveerd en ervaren team met leuke collega’s.

Wat verwachten we van jou?

  • MBO/HBO werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding in administratieve richting;
  • Je kunt goed overweg met Exact online, en Office waaronder Outlook Excel en Word;
  • Je bent in staat gemakkelijk nieuwe online applicaties t.b.v. importeurs systemen aan te leren.
  • Je hebt interesse in het digitaliseren van de werkprocessen;
  • Je bent goed in het oplossen van problemen en toont initiatief;
  • Je kan ordelijk en discreet werken;
  • Wij bieden ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en horen graag van jou als je vindt dat zaken anders georganiseerd kunnen worden;

Ben jij geïnteresseerd in deze uitdagende functie?

Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar Autobedrijf van Veen,

Zendmastweg 4 9405 CE Assen. e-mail wendy@autovanveen.nl

Geef een antwoord